ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 10 ημερολογιακών ημερών με επιπλέον κόστος για την επιστροφή του και την παραλαβή του και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν.
Επικοινωνείτε μαζί μας για την επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος, είτε με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση  info@psyktikos.gr είτε με τηλεφωνική επικοινωνία στα 2106810358,6932933441 09:30-14:00, Δευτέρα έως Παρασκευή .

Στην επικοινωνία σας μαζί μας για την επιστροφή του προϊόντος, θα σας ζητήσουμε τον αριθμό της παραγγελίας και το όνομα σας. Στη συνέχεια θα σας δώσουμε οδηγίες για να καλέσετε την μεταφορική που συνεργαζόμαστε ή την δική σας μεταφορική εταιρία και θα τους παραδώσετε το δέμα με τον δικό μας κωδικό πελάτη που θα σας υποδείξουμε στην επικοινωνία μας.

Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρία σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων εντός 10 ημερών. Μετά το πέρας των 10 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.

 

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό. Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει προηγηθεί εγκατάσταση του.

Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής- Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του. Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει πραγματοποιηθεί εγκατάσταση του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της “Μπανιάς Κωνσταντίνος-ψύξη, κλιματισμός” θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ” Μπανιάς Κωνσταντίνος-ψύξη, κλιματισμός” είτε μέσω μεταφορικής εταιρείας. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ” Μπανιάς Κωνσταντίνος-ψύξη, κλιματισμός” , η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας μέσα σε διάστημα (10) ημερολογιακών ημερών, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ” Μπανιάς Κωνσταντίνος-ψύξη, κλιματισμός” . Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (Dead On Arrival) με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα θεωρηθεί/ούν ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση (DOA), η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη σε διεύθυνση που θα του υποδείξουμε, είτε με αποστολή αυτού/αυτών, επιβαρυνόμενη η ΕΤΑΙΡΕΙΑ με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. . Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής- Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει πραγματοποιηθεί εγκατάσταση του.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Στην περίπτωση των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA). Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει πραγματοποιηθεί/προηγηθεί εγκατάσταση του. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας του πελάτη, μέσα σε διάστημα (10) ημερολογιακών ημερών, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά.

 

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω αναφερόμενη προθεσμία υπαναχώρησης. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κατάστημα, είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της “Μπανιάς Κωνσταντίνος-ψύξη, κλιματισμός” . Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν  (π.χ. . Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής- Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί ή να έχει πραγματοποιηθεί/προηγηθεί εγκατάσταση του.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μέσα σε διάστημα (10) ημερολογιακών ημερών και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την αγορά.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση   info@psyktikos.gr   ή με τηλεφωνική επικοινωνία στα  2106810358,6932933441 09:30-14:00, Δευτέρα έως Παρασκευή .
β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για επιστροφή χρημάτων, εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.
Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην δωρεάν επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του. Όλα τα προϊόντα πρέπει να δοκιμάζονται προσεκτικά για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του.
Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα για επιστροφή των χρημάτων σας, θα σας επιστραφούν τα χρήματα στο σύνολό τους εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας, θεωρούμε ότι μέσα σε δέκα εργάσιμες ημέρες το προϊόν θα έχει επιστραφεί στις αποθήκες μας για έλεγχο και έγκριση της επιστροφής των χρημάτων. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε λογαριασμό Τραπέζης που θα μας υποδείξετε.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση κάνοντας αίτημα επιστροφής (μέσω email, με το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό παραγγελίας σας ή τηλεφωνικά). Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος.

Βασική προϋπόθεση για να προχωρήσετε στην επιστροφή του προϊόντος, είναι αυτό να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του.

 

H “Μπανιάς Κωνσταντίνος-ψύξη, κλιματισμός” δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα.

Σε περίπτωση που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών (DOA) με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.

Για την επιστροφή του προϊόντος, αυτό θα πρέπει:

  • Nα μην είναι κατεστραμμένο
  • Να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα/εξαρτήματα τα οποία το συνόδευαν
  • Και πλήρη τη συσκευασία του.

Επίσης το προϊόν θα πρέπει να έχει και την πλήρη συσκευασία του όταν αποστέλλεται για έλεγχο στο service.

Με την ολοκλήρωση του ελέγχου από την Προμηθεύτρια Εταιρεία για επιβεβαίωση του ελαττωματικού προϊόντος και σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή του αντιτίμου της παραγγελίας, αυτή γίνεται εντός δέκα (10) ημερών και πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την παραγγελία (π.χ. μετρητά ή πίστωση στην πιστωτική σας κάρτα.)

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Από την υποβολή της ηλεκτρονικής παραγγελίας, o πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση μέσα σε χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα).

Η υπαναχώρηση αυτή δεν είναι απαραίτητο να έχει συγκεκριμένη αιτιολογία και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά. Η  “Μπανιάς Κωνσταντίνος – ψύξη, κλιματισμός”  είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις παραλάβει το αίτημα.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η  “Μπανιάς Κωνσταντίνος – ψύξη, κλιματισμός” , αποδίδει το τίμημα που εισέπραξε για την εν λόγω παραγγελία με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε πραγματοποιηθεί η παραγγελία. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης. Επιπρόσθετα ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η  “Μπανιάς Κωνσταντίνος – ψύξη, κλιματισμός”  δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη για το ποσό της αποζημίωσης ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

To Δικαίωμα Υπαναχώρησης Δεν εφαρμόζεται:

  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία).
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε ορίσει εσείς ως αγοραστής ή σύμφωνα με τις προσωπικές σας απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεως τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή. Επισημαίνεται ότι τα προϊόντα τα οποία εξατομικεύονται με την καταχώρηση της συσκευής (registration) από εσάς μετά από την παράδοσή τους σε εσάς εμπίπτουν στην εξαίρεση από την υπαναχώρηση, όπως π.χ. καταχώριση (registration) μιας συσκευής του κινητού σας κ.λπ.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. ξυριστικές/ αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές κουβέρτες, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.).

 

 

Υπαναχώρηση

Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει πραγματοποιηθεί/ προηγηθεί εγκατάσταση του στο χώρο του πελάτη και  εφόσον  ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.

Εγγυήσεις & Μεταφορικά

Τα προϊόντα που αποστέλλονται εκτός Αττικής, καλύπτονται από την εγγύηση της εκάστοτε αντιπροσωπείας, εάν αφορά προϊόν που πρέπει να επιστρέψει στην Αττική για έλεγχο ή για επισκευή στην αντιπροσωπεία τα μεταφορικά της μιας αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη και τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία.